اكسيژن مايع
اکسیژن درمانی در بیماران کرونا
اکتبر 1, 2021
نسخ الکترونیک
پذیرش نسخ الکترونیک بیمه های پایه
دسامبر 22, 2021

معرفی نامه آنلاین فیزیوتراپی

معرفی نامه بیمه های آنلاین

همانطور که میدانیم بسیاری از بیمه های تکمیلی مجهز به سامانه معرفی نامه آنلاین فیزیوتراپی شده اند.فیزیوتراپی سبلان شرق درهمین راستا اقدام کرده است.

روشهای سابق بر این اساس استوار بود که بیماران مجبور بودند که جهت مراجعه به مراکز فیزیوتراپی و استفاده از بیمه های تکمیلی، خود شخصا به نمایندگیهای بیمه مراجعه کرده و اقدام به اخذ معرفی نامه کنند.

مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق، بعنوان یک مرکز مجهز و همچنین پیشتاز در امور درمانی و خدمات رسانی فیزیوتراپی در شرق تهران، همگام با این پیشرفت الکترونیکی، اقدام به تجهیز این مرکز به سامانه صدور معرفی نامه آنلاین فیزیوتراپی کرده است.

لذا منبعد بیماران طرف قرارداد با بیمه ها تکمیلی سامان ، ملت ، اس او اس، معلم ، دانا ، آسیا ، ما ، کوثر ، البرز ، آرمان ، سرمد ، رازی  ، بانک ملی ، بانک ملت ، شهرداری ،بیمه تامین اجتماعی ، بیمه نیروهای مسلح و ….میتوانند بدون مراجعه به نمایندگی های بیمه خود، مستقیما به مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق مراجعه نموده و با ارائه نسخه و مدرک شناسایی ، اقدام به اخذ معرفی نامه آنلاین نموده و درمان خود را آغاز نمایند.

لازم به ذکر است که مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق ، در حال حاضر بعنوان یکی از مراکز مجهز فیزیوتراپی در شرق تهران که دارای تجهیزات پیشرفته ای از قبیل شاک ویو ، لیزر پرتوان، لیزر کم توان، مگنت درمانی ، سوزن خشک ، تمرینات دستی و تمرینات تنفسی  میباشد ، پذیرای مراجعین بسیاری از بیماران محترم تحت پوشش بیمه های درمانی فوق میباشد.

 

 

متخصصان ما در کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق یکی از کلینیک های فیزیوتراپی مجهز در شرق تهران با ارزیابی دقیق شرایط شما مناسب ترین روش های فیزیوتراپی را برای بهبود مشکلات شما به کار می گیرند.

در صورتی که بیمار شما بدلیل مشکلات حرکتی توانایی خروج از منزل را نداشته باشد نیز ما خدمات فیزیوتراپی در منزل را به شما ارائه می دهیم.

آدرس کلینیک :

تهران ، سبلان شمالی ، بالا تر از ایستگاه مترو سبلان ، نبش کوچه بی غم ، ساختمان پزشکان سینا ، پلاک ۳۸۲
طبقه اول ، واحد ۲۰

تلفن تماس:  ۰۲۱۸۶۰۱۱۲۷