درباره کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق

مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق از سال 1390 آغاز به کار نموده است. رسالت این کلینیک ارائه خدمات درمانی و آموزشی مطلوب به کلیه بیماران با استفاده از جدیدترین و مدرنترین تجهیزات فیزیوتراپی و به روزترین متدهای درمانی و پرسنل مجرب می باشد. کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق تهران دارای ویژگی‌هایی هست که این کلینیک را از سایر کلینیک‌ها متمایز می‌کند. این مرکز از اولین سال تأسیس تمرکز خود را بر ارائه‌ی درمانی با کیفیت با بهترین تجهیزات نمود و همواره بر کسب بیشترین رضایت بیماران و رفاه حال آنان تلاش می‌کند.

از جمله ویژگی‌های متمایز این مرکز

  • تکنیکهای مانیپولاسیون و دستی توسط پرسنل دوره دیده در انواع کارگاه‌های فیزیوتراپی
  • در این مرکز انجام کلیه درمانهای فیزیوتراپی ، فقط توسط فیزیوتراپیستهای تحصیل کرده کارشناس، کارشناس ارشد و دکترای فیزیوتراپی خانم و اقا انجام میشود و برخلاف بسیاری از مراکز، به هیچ عنوان از دستیار فیزیوتراپی بعنوان درمانگر استفاده نمیشود.
  • از جمله ویژگی‌های کلیدی این مرکز دسترسی بسیار آسان آن است. این مرکز فیزیوتراپی در نزدیکی خیابان اصلی و در چند متری متروی سبلان می‌باشد. همچنین دارای امکانات لازم برای بیماران کم‌توان می‌باشد.
  • انجام فیزیوتراپی تنفسی، بازتوانی ریه و همچنین آموزش ورزش‌های تنفسی بصورت کاملا تخصصی توسط اساتید بیمارستان مسیح دانشوری. این نوع فیزیوتراپی بدین شکل در مراکز بسیار محدودی انجام می پذیرد که مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق تهران یکی از این مراکز میباشد.
  • دارای بخش مجزا برای تمرین درمانی با استفاده از تجهیزات مکانوتراپی و آموزش جدیدترین روش‌های درمانی در منزل
  • انجام فیزیوتراپی تخصصی شانه زیر نظر اساتید دوره دیده فیزیوتراپی شانه و تحت نظر یکی از بهترین فوق تخصصهای جراح شانه فعال در بیمارستانهایی نظیر بیمارستان کسری، بیمارستان میلاد و بیمارستان گلستان
  • درمان الکتروتراپی با استفاده از جدیدترین و به روزترین تجهیزات الکتروتراپی. این مرکز مجهز به تمامی دستگاه‌های موجود و مورد نیاز در درمان‌های فیزیوتراپی با بهترین کیفیت ارائه شده است.
  • انجام درمانهای جدید مثل سوزن خشک تحت جدیدترین متد و با رعایت اصول کامل بهداشتی و ایمنی
  • تجهیز این مرکز فیزیوتراپی به یک اتاق مجزا. این اتاق مجهز به جدیدترین دستگاههای لیزر پرتوان و شاک ویو ،مگنت و دستگاه مکش درمانی میباشد که در درمان بسیاری بیماریها مانند خار پاشنه و انواع مشکلات شانه موثر میباشد.
  • اختصاص سالن بزرگ انتظار کاملا مجزا از بخش درمانی، جهت ارامش بیماران و رفاه حال همراهان
  • عقد قرار داد با تمامی بیمه های پایه و بسیاری از بیمه های مکمل جهت کاهش بار مالی ناشی از درمان فیزیوتراپی.

هدف ما ارائه‌ی با کیفیت‌ترین درمان موجود و همچنین کسب رضایت شما مراجعه کنندگان محترم است. در این راستا همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما هستیم تا بتوانیم هر چه بیشتر به سلامت شما کمک کنیم. برای تماس با ما و همچنین هماهنگی نوبت و یا ارسال نظرات و پیشنهادات خود از طریق صفحه‌ی زیر اقدام نمایید:

تماس با کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق تهران

 

فیزیوتراپیست
محمد حسینی


فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران
عضو انجمن فیزیوتراپی ایران
دارای 20 سال سابقه و تجربه بالینی فعالیت در کلینیک‌های فیزیوتراپی
نظام پزشکی : ف 1801

فیزیوتراپیست
آمنه هنرمند خاکی


فارغ التحصیل دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران
عضو انجمن فیزیوتراپی ایران
فیزیوتراپیست دربخشهای بستری و سرپایی بیمارستان میلاد (از سال 1385 تا 1402)
فیزیوتراپیست در بخش ارتوپدی بیمارستان رسول اکرم (1382 تا 1385)
نظام پزشکی: ف 1806