فیزیوتراپی با بیمه بانک مرکزی در کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق تهران

هزینه بالا ،دوری راه ، بیماری و هزاران مشکل دیگر باعث شده است تا افراد برای دسترسی به مراکز درمانی اولویتها یی را برای خود در نظر بگیرند.

فیزیوتراپی یکی از درمانهایی است که در ان ، نزدیکی محل سکونت و نیز هزینه درمان و کیفیت درمان در اولویت بسیاری از بیماران قرار دارد.

مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق یکی از مراکزی است که در شرق تهران سعی کرده است که تمامی این شرایط را برای بیماران این منطقه از تهران فراهم کند.

این مرکز از یک طرف توانسته است تقریبا با اکثر بیمه های پایه و تکمیلی قراردادهای مناسبی منعقد کند، به نحوی که در بسیاری از موارد بیماران تقریبا تمامی درمان خودرا به صورت رایگان دریافت میکنند.

از جمله ی بیمه های تحت پوشش این مرکز، بیمه بانک مرکزی می باشد. این مرکز بیماران دارای این بیمه را به بهترین و کامل ترین نحو پوشش می دهد.

از طرف دیگر مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق بعنوان یک مرکز مجهز از لحاظ تجهیزات و همچنین پرسنل درمانی تلاش کرده است تا با تمامی تجهیزات مدرن وهمچنین حضور اساتید و فیزیوتراپیست های مجرب دانشگاهی نسبت به ارائه بهترین خدمات درمانی به بیماران خود عمل کند.

گواه این مدعا ، بهبودی اکثر قریب به اتفاق مراجعه کنندگان به این مرکز و رضایت حداکثری بیماران پس از پایان درمانشان است.

به طور کلی میتوان گفت مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق بهترین مرکز فیزیوتراپی در شرق تهران است که در دو شیفت صبح و عصر و با تجهیزات کامل از جمله لیزردرمانی، مگنت درمانی ، و درای نیدلینگ و حضور پرسنل مجرب ، اقدام به درمان طیف زیادی از بیماران ارتوپدی، مغز و اعصاب، تنفسی، و ….. کرده است.

 

لیزر تراپی                                              کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق

 

 

 

استعلام قیمت و هزینه فیزیوتراپی با بیمه های پایه و بیمه تکمیلی  :

مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق در راستای اهداف خود مبنی بر انجام بسیاری از فعالیتهای اطلاع رسانی مرکز به صورت انلاین و از راه دور و در جهت رفاه و آسایش مراجعه کنندگان خود اقدام به اختصاص شماره همراه ویژه به این امر کرده است.

به صورتی که تمام مراجعینی که به هر نحوی قصد بدست آوردن اطلاعاتی نظیر استعلام هزینه فیزیوتراپی، اطلاع از قیمت ، نوع قرارداد، نحوه درمان, نوبت دهی آنلاین ، و…. را دارند میتوانند با ارسال نسخه و یا کد ملی خود به   (((((( واتس آپ شماره ۰۹۱۲۱۹۳۱۵۴۵ ))))))    علاوه بر دریافت نسخه الکترونیک فیزیوتراپی خود ، اطلاعات فوق را دریافت نمایند.

 

حضور طیف وسیعی از بیمه های درمانی از جمله بیمه نیروهای مسلح ، تامین اجتماعی، شهرداری، بانک مرکزی ، بانک ملی، بانک ملت، بیمه های تکمیلی اس او اس، البرز، کوثر،ملت، تجارت نوین،معلم ،سامان و……باعث شده است تا بیماران از حیث پرداخت هزینه های خود مشکلی را حس نکنند.

ضمنا تیم توانبخشی و فیزیوتراپی مجرب این مرکز اماده اند تا ضمن انجام فیزیوتراپی در منزل جهت بیمارانی که تونایی حضور در مرکز را ندارند، به بهبودی فوری ومستقل شدن اینگونه بیماران کمک کنند.

 

کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق واقع در شرق تهران با کادر مجرب و متعهد متدهای درمانی سوزن خشک، لیزرتراپی، مگنت تراپی و درمان دستی خدمات فیزیوتراپی را ارائه می دهد.