پا پرانتزی و راههای تشخیص و درمان آن
آگوست 24, 2019
تنگی نفس
تنگی نفس و راههای کنترل ان
سپتامبر 23, 2019

فیزیوتراپی با بیمه در شرق تهران

کلینیک کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق

کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق

 

هزینه بالا ،دوری راه ، بیماری و هزاران مشکل دیگر باعث شده است تا افراد برای دسترسی به مراکز درمانی اولویتها یی را برای خود در نظر بگیرند.

فیزیوتراپی یکی از درمانهایی است که در ان ، نزدیکی محل سکونت و نیز هزینه درمان و کیفیت درمان در اولویت بسیاری از بیماران قرار دارد.

مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق یکی از مراکزی است که در شرق تهران سعی کرده است که تمامی این شرایط را برای بیماران این منطقه از تهران فراهم کند.

این مرکز از یک طرف توانسته است تقریبا با اکثر بیمه های پایه و تکمیلی قراردادهای مناسبی منعقد کند ، به نحوی که در بسیاری از موارد بیماران تقریبا تمامی درمان خودرا به صورت رایگان دریافت میکنند.

از طرف دیگر مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق بعنوان یک مرکز مجهز از لحاظ تجهیزات و همچنین پرسنل درمانی تلاش کرده است تا با تمامی تجهیزات مدرن وهمچنین حضور اساتید و فیزیوتراپیست های مجرب دانشگاهی نسبت به ارائه بهترین خدمات درمانی به بیماران خود عمل گند.

گواه این مدعا ، بهبودی اکثر قریب به اتفاق مراجعه کنندگان به این مرکز و رضایت حداکثری بیماران پس از پایان درمانشان است.

به طور کلی میتوان گفت مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق در دو شیفت صبح و عصر و با تجهیزات کامل از جمله لیزردرمانی، مگنت درمانی ، و درای نیدلینگ و حضور پرسنل مجرب ، اقدام به درمان طیف زیادی از بیماران ارتوپدی، مغز و اعصاب، تنفسی، و ….. کرده است.

 

لیزر تراپی                                              کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق

 

حضور طیف وسیعی از بیمه های درمانی از جمله بیمه نیروهای مسلح ، تامین اجتماعی، شهرداری، بانک مرکزی ، بانک ملی، بانک ملت، بیمه های تکمیلی اس او اس، البرز، کوثر،ملت، تجارت نوین،معلم ،سامان و……باعث شده است تا بیماران از حیث پرداخت هزینه های خود مشکلی را حس نکنند.

ضمنا تیم توانبخشی و فیزیوتراپی مجرب این مرکز اماده اند تا ضمن انجام فیزیوتراپی در منزل جهت بیمارانی که تونایی حضور در مرکز را ندارند، به بهبودی فوری ومستقل شدن اینگونه بیماران کمک کنند.

 

کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق واقع در شرق تهران با کادر مجرب و متعهد متدهای درمانی سوزن خشک، لیزرتراپی، مگنت تراپی و درمان دستی خدمات فیزیوتراپی را ارائه می دهد.