مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق در روزهای کرونا
ژوئن 19, 2020
فلج بلز (فلج عصب صورتی)
نوامبر 15, 2020

راه اندازی امکان گفت و گوی آنلاین

راه اندازی امکان گفت و گوی آنلاین

 به منظور افزایش رضایت مراجعه کنندگان و بیماران و همچنین سرویس دهی هر چه بهتر و کامل تر،

فیزیوتراپی سبلان شرق اقدام به راه اندازی امکان گفت و گوی آنلاین کرده است.

مزایای گفت و گوی آنلاین

  • با راه اندازی این امکان هم اکنون شما می توانید سوالات و مشکلات خود در زمینه‌ی فیزیوتراپی را مستقیم از طریق سایت از فیزیوتراپیست های مجرب ما بپرسید.
  • شما مستقیم بافیزیوتراپیست های ما در ارتباط هستید و به همین علت هر گونه سوال درمانی و حرفه ای را می توانید از طریق سایت از درمانگران ما بپرسید.
  • از مزایای چت آنلاین این است که شما به صورت ناشناس می توانید هر گونه سوالی را از درمانگران ما بپرسید و درمانگران ما به صورت کاملا رایگان به سوالات پاسخ داده و شما را راهنمایی می نماید.
  • همچنین شما می توانید تصویر نسخه ی درمانی خود را نیز برای ما ارسال نموده و سوالات خود پیرامون نسخه و نوبت دهی را بپرسید.
  • درمانگران ما در کمترین زمان ممکن و به صورت آنی سوالات شما را بررسی کرده و به بهترین نحو به شما پاسخ می دهند و شما را در جهت رفع مشکلتان یاری می سازند.
  • از دیگر مزایای این ویژگی، پاسخ گویی همه روزه بودن ان است. شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از درمانگران ما راهنمایی بخواهید.

هدف ما

در نظر داریم و در تلاشیم که در فیزیوتراپی سبلان شرق بهترین سرویس دهی را به شما ارائه دهیم. هم اکنون آماده ی پاسخ گویی به تمامی سوالات و مشکلاتتان هستیم.

 

کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق طرف قرارداد با: تامين اجتماعی ، نيروهای مسلح ، جانبازان نيروهای مسلح(رايگان) ، بيمه شهرداری ، بیمه بانک ملی ، بانك مركزی ، بانک ملت بيمه مكمل ملت ، بیمه تکمیلی تجارت نوین ، بیمه تکمیلی سامان ، بیمه تکمیلی آرمان ، بیمه تکمیلی ما ، بيمه البرز ، بیمه کوثر ، بیمه معلم ، بیمه آسیا ، بیمه دانا ، بیمه تعاون و بیمه SOS (آسماری ، پاسارگاد ، تجارت ، حکمت ، دی ، سامان ، سرمد )