copd ترکیب برونشیت مزمن و امفیزم
می 25, 2019
بیماری های مزمن ریوی وتوانبخشی ریه۱
ژوئن 22, 2019

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل

سکته مغزی

 

 

 

فیزیوتراپی در منزل هم اکنون بعنوان یک نیاز ضروری و مهم شناخته میشود.

 

مرکزفیزیوتراپی سبلان شرق با فیزیوتراپیست های آقا و خانم مجرب فیزیوتراپی در منزل را برای بیماران ساکن در شرق تهران و بقیه مناطق تهران در منزل ارائه میدهد. تا دیگر مجبور نباشید برای انجام فیزیوتراپی از منزل خارج شوید.

در صورتی که ساکن شرق تهران و سایر مناطق هستید و به خدمات فیزیوتراپی نیاز دارید توصیه می کنیم برای انجام خدمات فیزیوتراپی از منزل خارج نشوید.

کافی است از خدمات فیزیوتراپی در منزل شرق تهران که توسط ما ارائه می شود استفاده نمایید و دیگر برای رفتن به مراکز فیزیوتراپی سختی نکشید.

کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق

فیزیوتراپی سبلان شرق ۸۶۰۱۱۲۷۰

چرا فیزیوتراپی در منزل شرق تهران ؟ :

 

ممکن است با خود فکر کنید چرا بهتر است از خدمات فیزیوتراپی در محل و منزل استفاده کنیم و به مراکز فیزیوتراپی مراجعه نکنیم.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم در درجه اول خروج برخی از بیماران از منزل به دلایل مختلف همچون سکته مغزی ، سن بالا ، جراحی سنگین ، شکستگی و … بسیار سخت و تا حدی غیر ممکن می باشد.

بهتر است به جای خارج کردن این بیماران از منزل ، فیزیوتراپیست های ما را به منزل خود ببرید تا با تجهیزات کامل و لازم ، فیزیوتراپی را برای بیمار شما انجام دهد.

فیزیوتراپی در منزل توسط پرسنل مجرب مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق با تجهیزات کامل و مورد نیاز :

شاید بر این باور باشید که تجهیزاتی در کلینیک ها وجود دارد که در منزل وجود ندارد و این موضوع کار فیزیوتراپی در منزل را سخت می کند.

در فیزیوتراپی در منزل شرق تهران ، فیزیوتراپیست های ما هر وسیله و تجهیزاتی که مورد نیاز فیزیوتراپی باشد با خود به منزل شما می آورند تا فیزیوتراپی را انجام دهند.

 

متخصصان ما در کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق یکی از کلینیک های فیزیوتراپی مجهز در شرق تهران با ارزیابی دقیق شرایط شما مناسب ترین روش های فیزیوتراپی را برای بهبود مشکلات شما به کار می گیرند.

در صورتی که بیمار شما بدلیل مشکلات حرکتی توانایی خروج از منزل را نداشته باشد نیز ما خدمات فیزیوتراپی در منزل را به شما ارائه می دهیم.

آدرس کلینیک :

تهران ، سبلان شمالی ، بالا تر از ایستگاه مترو سبلان ، نبش کوچه بی غم ، ساختمان پزشکان سینا ، پلاک ۳۸۲
طبقه اول ، واحد ۲۰

تلفن تماس :