درمان و فیزیوتراپی واریس
اکتبر 12, 2019
رباط صلیبی وفیزیوتراپی
پارگی رباط صلیبی و فیزیوتراپی
نوامبر 29, 2019

درمان فیزیوتراپی در منزل با بیمه در شرق تهران

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل

اسیب های شدید، راه دور ، سن بالا، دوری راه و دلایل بسیاری دیگر باعث میشود تا بسیاری افراد بدنبال درمان فیزیوتراپی در منزل باشند.اما هنوز بسیاری از افراد اطلاغات کافی در مورد این نوع خدمات فیزیوتراپی ندارند.

مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق بعنوان یکی از بهترین مراکز فیزیوتراپی در شرق تهران ، دارای کادری  کاملا متخصص و با تجربه جهت انجام فیزیوتراپی در منزل در شرق تهران و سایر مناطق تهران میباشد.

اما شاید چند سوال برای  بسیاری از بیماران و همراهان بیمار در مورد فیزیوتراپی در منزل پیش بیاید که ما برای روشن شدن این سوالات ، انها را مطرح و به انها جواب میدهیم :

 

سوال اول : ایا فیزیوتراپی در منزل به مانند فیزیوتراپی در مطب کامل است؟

برای جواب به این سوال باید گفت که متخصصین فیزیوتراپی که جهت انجام فیزیوتراپی در منزل اعزام میشوند دارای تجهیزات تقریبا کاملی از لحاظ الکتروتراپی هستند. به این شکل که این افراد دارای تجهیزاتی هستند که به اصطلاح پرتابل هستند و توانایی انجام ضروریات فیزیوتراپی در منزل را دارند.

از طرفی دیگر بسیاری از بیماران نیاز به درمانهای دستی دارند و این تجربه و تخصص فیزیوتراپیست است که کمک میکند تا بیمار زودتر درمان شده و مجددا به زندگی مستقل خود برگردد.

سوال دوم : هزینه فیزیوتراپی در منزل چقدر است و ایا بیمه های معمول هزینه های فیزیوتراپی در منزل را تقبل میکنند؟

طبیعی است که هزینه و مبالغ درمان در بیماران همیشه یکی از دغدغه های بیماران و خانواده های انها باشد. البته فیزیوتراپی در منزل بعلت حضور خصوصی یک متخصص فیزیوتراپی در منزل هزینه بالایی را دارد. اما مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق تلاش کرده است تا با انجام روشهای زیر ،کمترین هزینه به بیماران وارد شود بشکلی که در حد امکان هزینه های فیزیوتراپی در منزل کاهش بیابد:

اول اینکه مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق سعی کرده تا درمان فیزیوتراپی در منزل با بیمه در شرق تهران را راه اندازی کند. بدین شکل که این مرکز سعی کرده است تا با اکثر بیمه های تکمیلی و پایه قرارداد درمان منعقد کند.

بدین شکل که این مرکز پس از درمان فیزیوتراپی در منزل برای بیماران گواهی هزینه صادر میکند و بیماران پس از پرداخت هزینه های خود به متخصص فیزیوتراپی میتواند با مراجعه به بیمه تکمیلی خود و ارایه گواهی خود نسبت به دریافت هزینه پرداخت شده خود بر اساس تعرفه بیمه ، اقدام نماید.

دوما این مرکز با توجه به رسالت و شعار خود  خود مبنی بر انجام بهترین خدمات درمانی با کمترین هزینه ممکن ، تلاش میکند تا با انجام درمانهای مورد نیاز بیماران تا جای ممکن از هزینه های خود برای بیماران بکاهد تا رضایت مراجعه کنندگان نیز جلب شود.

 

فیزیوتراپی در منزل در شرق تهران

فیزیوتراپی در منزل در شرق تهران

 

و اما مزایای فیزیوتراپی در منزل :

درست است که فیزیوتراپی در مطب کاملتر و با هزینه های کمتر است ، اما برای بیماران ناتوان ، فیزیوتراپی در منزل میتواند مزایای بسیاری داشته باشد که ما به اختصار به انها اشاره میکنیم:

* از بین رفتن معضل رفت و امد به مراکز درمانی بخصوص برای بیماران ناتوان و پیر که حمل و نقل انها بسیار دشوار میباشد.

* تمرکز درمان بر روی یک نفر، به جای اینکه بیمار در محلی قرار گرفته باشد که همزمان چند بیمار تحت درمان قرار گرفته شود .

*جلوگیری از خستگی بیمار ناشی از رفت وامد به مرکز درمانی بخصوص در بیماران ناتوان و نتیجه بهتر درمانی

*پیشگیری از وارد امدن اسیبهای اضافه به بیماران در اثر حمل و نقل نامناسب.

*و……

بهر حال باید گفت که متخصصین مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق تمام تلاش خود را میکنند تا بیماران در کوتاهترین زمان ممکن مستقل شوند و بتوانند با پای خود به مطب مراجعه کنند تا نتنها هزینه های کمتری به انها وار شود ، بلکه بتوانند با مراجعه به مطب از درمانهای کاملتری برخوردار شوند.

 

برای مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی در شرق تهران و یا دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل  می توانید با متخصصان ما در کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق در ارتباط باشید.

کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق با کادر مجرب متعهد است خدمات فیزیوتراپی در تهران را در کلینیک و در منزل به مراجعه کنندگان عزیز ارائه  دهد.

برای مشاوره درمانی و دریافت نوبت فیزیوتراپی در منزل با این شماره تماس حاصل بفرمایید: ۸۶۰۱۱۲۷۰-۰۲۱