فیزیوتراپی از راه دور
آوریل 1, 2020
راه اندازی امکان گفت و گوی آنلاین
آگوست 19, 2020

مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق در روزهای کرونا

تمهیدات کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق تهران در روزهای شیوع کرونا

نگرانی از مراجعه به مراکز درمانی

با توجه به شیوع ویروس کوید-۱۹ و افزایش آمار مبتلایان، نگرانی‌ها از جهت مبتلا شدن به بیماری کرونا افزایش یافته است. موضوع مورد توجه این است که بسیاری از افراد جامعه چه افراد جوان و چه سالمند برای درمان مشکلات خود باید به مراکز درمانی مراجعه کنند. کلینیک‌های فیزیوتراپی نیز از جمله‌ی این مراکز درمانی هستند زیرا بسیاری از مشکلات عصبی و عضلانی در صورتی که به تعویق افتاده شوند و به موقع اقدام مناسبی در مورد آن‌ها صورت نگیرد بدتر می شوند.

بنابراین با توجه به اینکه فیزیوتراپی از جمله درمان‌های مورد نیاز و ضروری برای بسیاری از افراد جامعه است، لازم است مراکز فیزیوتراپی محیطی را فراهم کنند که مراجعه کنندگان بتوانند بدون نگرانی از احتمال ابتلا به کرونا به امر درمان خود بپردازند.

کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، محیطی بسیار ایمن و مطمئن را برای مراجعه کنندگان خود فراهم کرده است.

اقدامات مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق برای مقابله با کرونا

    • تمامی فیزیوتراپیست های این کلینیک از ماسک و دستکش استفاده می کنند. همچنین از تمامی مراجعه کنندگان خواسته می شود تا در تمامی جلسات ماسک داشته باشند.
    • علاوه بر ضد عفونی کلی روزانه، کابین ها بعد از مراجعه ی هر بیمار و قبل از پذیرفتن بیمار جدید ضد عفونی می شود.
    • در سالن انتظار صندلی ها با رعایت فاصله ی مناسب چیده شده اند.
    • تهویه ی هوا در کلینیک به خوبی انجام می شود.
    • روزانه تمامی فیزیوتراپیست های کلینیک از نظر علائم ارزیابی میشوند. همچنین هر فیزیوتراپیست روزانه تمامی بیماران خود را از نظر علائم بررسی و ارزیابی می کند.
    • نوبت دهی در کلینیک به گونه ای صورت میگیرد تا از تجمع افراد جلوگیری شده و نیازی به انتظار نباشد.

فاصله گذاری در کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق

کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق تهران با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و ارزیابی های روزانه در تلاش است تا بتواند محیطی مطمئن و ایمن برای تمامی مراجعه کنندگان خود فراهم کند تا علاوه بر ایجاد آرامش در مراجعه کنندگان، گامی موثر در قطع زنجیره ی انتقال ویروس کوید-۱۹ بردارد.

جهت ارتباط با کلینیک و همچنین اطلاع از موقعیت و کسب اطلاعات بیشتر از صفحه‌ی تماس با کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق دیدن فرمایید.

 

کلینیک فیزیوتراپی سبلان شرق طرف قرارداد با: تامين اجتماعی ، نيروهای مسلح ، جانبازان نيروهای مسلح(رايگان) ، بيمه شهرداری ، بیمه بانک ملی ، بانك مركزی ، بانک ملت بيمه مكمل ملت ، بیمه تکمیلی تجارت نوین ، بیمه تکمیلی سامان ، بیمه تکمیلی آرمان ، بیمه تکمیلی ما ، بيمه البرز ، بیمه کوثر ، بیمه معلم ، بیمه آسیا ، بیمه دانا ، بیمه تعاون و بیمه SOS (آسماری ، پاسارگاد ، تجارت ، حکمت ، دی ، سامان ، سرمد )