فیزیوتراپی سبلان شرق

ما در مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق، به عنوان تیمی از متخصصان در زمینه توانبخشی و بهبود حرکتی فردی با تمرکز بر سلامتی شما به عنوان اولویت اصلی ما، با بیمه های تکمیلی همکاری می‌کنیم تا شما به بهترین خدمات فیزیوتراپی دسترسی داشته باشید.

در شرایط كنونی و در حالی كه متاسفانه اكثر افراد جامعه درگیر دردهای اسكلتی و آسیب های ناشی از فعالیتهای مجازی و بی حركتی های طولانی و شرایط نامناسب كاری هستند، درمان فیزیوتراپی به عنوان یك راهكار اساسی و غیر جراحی جهت رفع این مشكلات، مطرح میباشد.

با این شرایط و با توجه به این مساله كه دوره های درمان فیزیوتراپی طولانی بوده و گاها از چندین جلسه فراتر میرود بحث هزینه فیزیوتراپی به یك دغدغه مهم بیماران تبدیل شده است.

 

لزوم فیزیوتراپی با بیمه تکمیلی

در این بین بیمه های پایه نظیر بیمه های تامین اجتماعی ، نیروهای مسلح، خدمات درمانی و بیمه سلامت توانسته اند بخشی از هزینه درمان فیزیوتراپی را جبران نمایند.

اما باید به این نكته توجه داشت كه بیمه های پایه تنها درصدی از این مبلغ را تقبل كرده و تقریبا مبلغ قابل توجهی از هزینه ها متوجه بیماران خواهد بود.

در این بین، بیمه های مكمل درمانی نظیر بیمه تکمیلی دانا ، البرز، اس او اس‌، آسیا ، كوثر ، سامان ، معلم  و …. و همچنین بیمه بانک ها سعی كرده اند كه با پوشش ما بقی این تعرفه، هزینه فیزیوتراپی  بیماران خود را به صفر رسانده و عملا  هزینه فیزیوتراپی بیمه شدگان خود را رایگان نمایند.

 

معرفی مرکز و روند انجام فیزیوتراپی با بیمه تکمیلی

مركز فیزیوتراپی سبلان شرق، بعنوان یك مركز مجهز و بزرگ فیزیوتراپی با دارا بودن تمامی تجهیزات و امكانات جدید فیزیوتراپی

و نیز پرسنل متخصص خانم و آقا و بصورت تمام وقت در دو شیفت صبح و عصر ، در تهران و بخصوص در ناحیه شرق تهران توانسته است جهت رفاه حال بیماران و مراجعین خود،

با اکثریت ییمه های تکمیلی و نیز اکثریت بانكها قرارداد بسته و اقدام به خدمت رسانی به بیماران خود نماید.

 

مزایای فیزیوتراپی با بیمه تکمیلی در مرکز ما

بنا بر این مزایا و شرایط  مراجعه بیماران محترم دارای بیمه تكمیلی در مزكز فیزیوتراپی سبلان شرق به این شرح میباشد:

۱) صدور معرفی نامه انلاین ( مراحل صدور انلاین معرفی نامه فیزیوتراپی) به صورت الكترونیكی توسط مركز فیزیوتراپی و بدون نیاز به مراجعه بیمار به شعب بیمه ای خود جهت گرفتن معرفی نامه فیزیوتراپی

۲) عدم نیاز به پرداخت هزینه توسط بیمار بدون نیاز به صدور گواهی و مراجعه بیمار به بیمه جهت دریافت هزینه فیزیوتراپی

۳) در تعهد بودن هزینه بسیاری از درمانهای پر هزینه فیزیوتراپی شامل لیزر كم توان ، لیزر پرتوان ، شاك ویو درمانی و مگنت درمانی

قابل توجه بیماران گرامی كه بیمه تکمیلی، علاوه بر فیزیوتراپی روتین، درصد زیادی از هزینه درمانهای خاص (لیزر پرتوان ، لیزر كم توان، مگنت وشاك ویو) را پرداخت كرده و مبلغی را به عنوان فرانشیز ، جهت پرداخت توسط بیمار تعیین میكند.

۴) انجام فیزیوتراپی روتین تا دو ناحیه (در صورت داشتن سقف باقی مانده بیمه) در مركز فیزیوتراپی سبلان شرق، به صورت رایگان انجام خواهد گرفت.

۵)  بیماران محترم میتوانند جهت اخذ نوبت فیزیوتراپی و استعلام هزینه های درمان و نیز نوع پوشش بیمه های تكمیلی و سقف باقی مانده بیمه تكمیلی خود به روش های مختلف :

تلفن مطب، سایت مطب و پرسش انلاین، از طریق شماره تلفن و واتس اپ (همگی در صفحه تماس با کلینیک موجود هستند.)

۵) استفاده از خدمات نوین درمانی مركز فیزیوتراپی سبلان شرق شامل پرونده الكترونیكی ، ارسال پیامك درمانی و ارسال ویدیو ها و تصاویر ورزشی و درمانی مریوط به هر بیمار.

 

لیست بیمه های طرف قراداد

بیمه های پایه

 

بیمه های تکمیلی

 

بانک های طرف قرارداد

 

در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی بیماران و مراجعین محترم، به عرض میرساند كه تلاش تمامی پرسنل و كادر درمان و پشتیبانی مركز فیزیوتراپی سبلان شرق، ارایه بهترین و با كیفیت ترین روشهای درمانی جهت رفاه حال مراجعین و نیز كاهش دغدغه های هزینه ای بیماران (از طریق عقد قرداد فیزیوتراپی با بیمه های تکمیلی) عزیز میباشد.

ضمنا جهت تسهیل دسترسی شما عزیزان، موقعیت و آدرس مركز فیزیوتراپی سبلان شرق در نرم فزارهای مختلف خدمتتان ارایه میگردد.

مراجعین محترم میتوانند در طول مراجعه و یا انتهای درمان جهت ارایه نظرات ، پیشنهادات و انتقادات ، به این لینک مراجعه یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۹۳۱۵۴۵ تماس حاصل فرمایند.